خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد
خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد

بهاره افشاری با انتشار عکسی تولد برادرش بابک را تبریک گفت!

بهاره افشاری با انتشار عکسی تولد برادرش بابک را تبریک گفت!


بهاره افشاری بازیگر 31 ساله کشورمان تولد برادرش را در صفحه شخصی اش تبریک گفت.  بابک افشاری برادر بهاره افشاری

بهار افشاری بازیگر کشورمان با انتشار عکسی از برادرش, تولد بابک افشاری را تبریک گفت.

****

براى تو که نه ٣٠ سال که ٣٠٠٠ سال با تو زندگى کردم به تعداد تمام لحظاتى که تو نیستى و من به تو فکر میکنم...

تو رو دوست دارم نه به این خاطر که برادرم هستى چون به من چیزهاى بزرگى یاد دادى

تو بزرگترین استاد زندگى من هستى که همیشه پشت ظاهر منطقیت که سعى کردى مستقل بزرگ شوم باتمام قلبت مراقبم بودى...

تو رو نه به خاطر تمام لحظات خوبمان بلکه براى تمام روزهاى سختى که هر دو باهم از آنها عبور کردیم به یاد دارم...

زندگى امروز من نتیجه سالها آموزش و همراهى و صبر توست...

دوستت دارم ....زادروزت مبارک عزیزکم

براى برادرم بابک


عکس بابک افشاری

عکس بابک افشاری



منبع : سایت سیمرغ

seemorgh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.