خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد
خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد

اس ام اس تبریک روز پدر و مرد

«اس ام اس تبریک روز پدر و مرد»



زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “پدر” است


زیباترین خطاب “پدر جان” است


“پدر” واژه ایست سرشار از امید و عشق


واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید


پدر عزیزم روزت مبارک....


 

  

 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


 


روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم


روزت مبارک


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست …


روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته …


و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه …


روز موجودی با محبت به نام پدر ..


پدر عزیزم روزت مبارک


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی


آشنا کرد


که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


روز میلاد،مقدس ترین،نجیبترین،باتقواترین،


مهربانترین،باگذشت ترین،نورانی ترین،وفادارترین


شیرمرد عالم هستی ، به تک تک مردان که شباهتی به آن نور الهی ندارند


چه ارتباطی داره که هدیه هم میخوان !؟


 



*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است


، بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد.


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست


پدرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست


عزیزترین عزیزانم ، روزت مبارک


 



*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات


کردی و


دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و


امانت


عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز


ولادت


حضرت علی را به شما همسر عزیز و مهربانم  تبریک میگویم


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه


گاهم


تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم


دوست دار تو . . .


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


همسر عزیزم بابت تمام خوبی هایت سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در خاطرم


بهترین مرد عالمی تبریک میگویم


با عشق همسرت …


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ


زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “


به همراه یک آسمان عشق و تمنا


تقدیم به تو همسر عزیزم  ، روزت مبارک


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم


اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند


فقط میگویم ” دوستت دارم همسر عزیزم ” روزت مبارک


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


همسرم عزیزم ، روز مرد فرصتی برای ابراز عشق من به توست


و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم


همسر عزیزم روزت مبارک


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


همسرم روزت را تبریک گفته و هزاران هزار شاخه ی رز صورتی را به همراه تمام عشق که


موجودیم است تقدیمت می کنم قربونت برم بدون که همیشه دوست داشتم ،دارم و


خواهم داشت . . .


 


 


*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******


 


عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوبگوی محبت های


بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم


همراه همیشگی تو . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.