خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد
خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان 21 فروردین 96 | گلها و خلاصه امروز

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان 21 فروردین 96، نتیجه بازی امروز پرسپولیس و الریان قطر، فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و الریان 21 فروردین 96، فیلم گلهای پرسپولیس و الریان 21 فروردین 96، گلهای پرسپولیس به الریان، پیش بازی پرسپولیس- الریان: حالا نوبت آسیاست، بازی الریان قطر - پرسپولیس، بازی پرسپولیس

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان 21 فروردین 96 | گلها و خلاصه امروز

--------------------------------------------------------------------

نتیجه نهایی : پرسپولیس ایران - الریان قطر 0

ازدست رفتن فرصت صدرنشینی / طلسم دروازه ها !

--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------
جدول آنلاین لیگ قهرمانان آسیا (2017) - گروه D

--------------------------------------------------------------------
برنامه بازیهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2017
--------------------------------------------------------------------

پرسپولیس 0 - 0 الریان؛ طارمی، تیر دروازه و جنگی که برنده نداشت!  


پرسپولیس و الریان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به تساوی رسیدند.

تیم های پرسپولیس تهران و الریان قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول

در نیمه اول پرسپولیس بازی را بهتر و هجومی آغاز کرد اما دقیقه 10 روی یک ضد حمله، تاباتا با علیرضا بیرانوند تک به تک شد که دروازه بان پرسپولیس به خوبی شوت او را در آغوش گرفت. دقیقه 23 پاس در عمق سروش رفیعی در مقابل دروازه الریان به مهدی طارمی رسید اما قبل از اینکه وی به توپ ضربه بزند، مدافع قطری ها توپ را دفع کرد. 


دقیقه 25 کرنر ارسالی محسن مسلمان به مهدی طارمی رسید که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه باری به بیرون رفت. دقیقه 31 علی علیپور به شکلی زیبا مدافع الریان را جا گداشت و با یک شوت محکم از پشت محوطه به شدت دروازه باری را تهدید کرد. دقیقه 32 کرنر ارسالی مسلمان را باز هم طارمی با ضربه سر به بیرون زد تا دروازه الریان بسته بماند. 


دقیقه 37 سوریا موقعیت بسیار خوبی در مقابل دروازه به دست آورد اما با تلاش کامیابی نیا و ماهینی وی نتوانست خوب ضربه را بزند، بیرانوند قبل از این مهاجم توپ را دریافت کرد. دقیقه 39 عمر باری به سختی شوت محکم از پشت محوطه سروش رفیعی را دریافت کرد.  دقیقه 42 خطای روی طارمی در محوطه جریمه را داور پنالتی اعلام کرد اما خود طارمی این پنالتی را خراب کرد.

نیمه دوم

پرسپولیسی ها نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و دقیقه 45 پرتاب اوت امیری به طارمی رسید که ضربه سر این بازیکن به تیرک افقی خورد. دقیقه 48  شوت زمینی مسلمان با دفع باری به کرنر رفت. دقیقه 50 کرنر ارسالی مسلمان به حسینی رسید که ضربه سر محکم این بازیکن در دستان عمر باری قرار گرفت. 


دقیقه 54 کرنر بعدی مسلمان را سروش رفیعی با ضربه سر راهی دروازه الریان کرد که باری توپ را در آغوش گرفت. در ادامه حملات پرسپولیس دقیقه 56 سانتر رفیعی از راست به ماهینی رسید که ضربه سر خطرناک این بازیکن را باری در دو مرحله دفع کرد. دقیقه 61  بازیکن الریان در مقابل دروازه صاحب توپ شد که شوت خطرناک این بازیکن را بیرانوند در آغوش گرفت. 


دقیقه 68 شوت مهدی طارمی را باری به کرنر فرستاد. دقیقه 79 سانتر صادق محرمی به علی علیپور رسید که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 92 سوریا با بیرانوند تک به تک شد که شوت او به تیرک عمودی خورد.

دقایق حساس:


دقیقه 2: اولین حرکت بازی توسط پرسپولیسی ها انجام شد و سروش رفیعی به سوی دروازه حریف هجوم برد اما خطای روی وی را داور اعلام نکرد و در حرکت بعدی نیز سرخ پوشان نتوانستند به دروازه حریف برسند. 

دقیقه 4 : یک هجوم دیگر از سوی پرسپولیسی ها از کناره سمت چپ، با ارسال بازیکنان این تیم ادامه یافت اما گلر قطری زودتر از علیپور به این توپ رسید. 


دقیقه 10 : حرکت تاباتا بین مدافعان پرسپولیس موقعیت خطرناکی ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن به خوبی توسط بیرانوند مهار شد. 


دقیقه 11: یک ضربه دیگر از سوی قطری ها با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.


دقیقه 24: روی پاس عمقی سروش رفیعی طارمی در حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد که گلر حریف توپ را مهار کرد. 


دقیقه 26: ضربه ایستگاهی از سمت راست پرسپولیس توسط تاباتا با دفع مناسب بیرانوند و در ادامه تدارک یک ضد حمله همراه شد که در سمت مخالف یک کرنر برای سرخپوشان شکل گرفت.


دقیقه 27: ارسال کرنر فوق العاده از سوی مسلمان و با تشخیص مناسب فرود توپ توسط طارمی در نهایت با ضربه سر خوبی از سوی مهاجم پرسپولیس همراه نشد تا این موقعیت ایده آل از دست برود.


دقیقه 32: الریان در موقعیت ضدحمله دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که خروج به موقع بیرانوند مانع از خطر روی دروازه این تیم شد و دروازه سرخپوشان در فاصله 30 متری دروازه اش توپ را دور کرد.


دقیقه 32: یک دریبل عجیب از علی علیپور موقعیت خوبی پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس شکل داد که ضربه زمینی این بازیکن به یک کرنر برای سرخپوشان تبدیل شد و در ضربه کرنر هم طارمی نتوانست با ضربه سر دروازه الریان را با خطر همراه کند.


دقیقه 39: یک حرکت خطرناک از بیرانوند سکوها را که برای گل پرسپولیس بی تابی می کردند به وجد آورد. تو سر توپ جالب بیرانوند باعث شد تا هواداران برای لحظاتی این دروازه بان ملی پوش را تشویق کنند.


دقیقه 42: یک پنالتی برای پرسپولیس که مطمئنا آن را باید پای سماجت و تکل فوق العاده محسن مسلمان روی تاباتا دانست. مسلمان با تکل دیدنی خود توپ تاباتا را گرفت و در نهایت با یک دو با امیری آن را برای طارمی مهیا کرد و این بازیکن با مهار توپ با تکل مدافع الریان سرنگون شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کند.


دقیقه 43: ضربه پنالتی برای پرسپولیس را شماره 9 پرسپولیس که خودش آن را تصاحب کرده بود مامور نواختن شد. حرکات عمر باری درون دروازه پیش از این ضربه باعث دریافت یک کارت زرد برای دروازه بان الریان شد. طارمی اما با یک چیپ عجیب باعث شد تا این ضربه از دست برود و موقعیت گل سرخپوشان هدر رفت.


دقیقه 3+45: آخرین فرصت گلزنی برای پرسپولیس روی ارسال مسلمان و در یک رفت و برگشت با ضربه راه دور محمد انصاری به بیرون رفت تا صفر بر صفر حاصل تلاش مهدی طارمی در نیمه اول باشد.


دقیقه 46: پرتاب بلند اوت از وحید امیری با ضربه سر مهدی طارمی به تیرک دروازه الریان برخورد کرد تا شانس بزرگ پرسپولیس از دست برود.


دقیقه 47: اینبار موقعیت خطرناک برای الریان قطر که از خودگذشتگی سیدجلال حسینی در آستانه دروازه خالی با دفع فوق العاده ی او یک ضربه کرنر نصیب الریان کرد که از آن سودی نبردند.


دقیقه 48: اینبار مسلمان در تلاش برای ثبت گلی شخصی که شوت این هافبک با دفع دروازه بان الریان به کرنر برای پرسپولیس تبدیل شد.


دقیقه 50: ارسال کرنر از محسن مسلمان با ضربه سر نه چندان محکم سیدجلال حسینی به جای رفت که عمر باری انتظار آن را می کشید و با مهار دروازه بان الریان همراه شد.


دقیقه 55: باز هم ارسال کرنر خطرناک از محسن مسلمان که با ضربه سر سروش رفیعی به راحتی در اختیار دروازه بان الریان قطر قرار گرفت.


دقیقه 57: حسین ماهینی، مدافع چپ پیش تاخته ی پرسپولیس می توانست از ارسالی که برایش صورت گرفته بود به خوبی سود ببرد که ضربه اش با واکنش فوق العاده ی دروازه بان الریان در دو مرحله دفع شد.


دقیقه 61: روی تدارک یک ضدحمله فوق العاده از سوی بیرانوند که لحظاتی قبل ضربه مهاجم الریان را دفع کرده بود، علیپور در آستانه ضربه زدن در هجده قدم توسط گونزالو ویرا متوقف شد و در حالی که این حرکت خطا به نظر می رسید داور اعتقادی به پنالتی نداشت.


دقیقه 88: فرار بزرگ از سوی سرجیو گارسیا با همراهی او از سوی محمد انصاری همراه شد که غفلت این مدافع بار دیگر او را با بیرانوند تک به تک کرد که ضربه آرام شماره 9 الریان در اختیار بیرانوند قرار گرفت.


دقیقه 2+90: فرار سباستین سوریا از تله آفساید پرسپولیس می توانست کار سرخپوشان را تمام کند که ضربه این بازیکن از کنار دروازه سرخپوشان به بیرون رفت.

 ترکیب پرسپولیس برابر الریان قطر مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ با وارد کردن نام حسین ماهینی به ترکیب اصلی تیمش، 11 بازیکن اصلی اش برای این جدال را معرفی کرد.


پرسپولیس برای دیدار چهارم خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعاتی دیگر به مصاف الریان قطر و شاگردان میشل لادروپ خواهد رفت.


برانکو ایوانکوویچ در این دیدار حساس 11 بازیکن اصلی تیمش را مشابه آخرین جدال این تیم در لیگ برتر و برابر پیکان مشخص کرده است و ترجیح داده به ترکیب تیم برنده آن نبرد دست نزند و البته کاپیتان دوم تیمش را نیز به ترکیب اضافه کند.


بر اساس تصمیم و برنامه ریزی برانکو ایوانکوویچ 11 بازیکن اصلی سرخپوشان را علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی،  حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، علی علیپور، وحید امیری و مهدی طارمی شکل خواهند داد.


بیرانوند در درون دروازه این تیم در کنار عناصر دفاعی امیدوار است تراژدی بازی رفت با دریافت سه گل برای او تکرار نشود و اینبار موفق شود اولین کلین شیت خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.


در کنار او سیدجلال حسینی که به عنوان کاپیتان وظیفه سنگینی برعهده خواهد داشت با توجه به شکست دور از انتظار در دیدار رفت باید توان خود برای بسته نگه داشتن دروازه این تیم و رهبری خط دفاعی را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارد.


صادق محرمی نیز توانسته این روزها به مهره مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود و بر این اساس وظیفه سنگینی روی دوش خود احساس می‌کند. با توجه به جدایی قطعی رامین رضاییان اکنون نگاه‌ها به سمت او جلب شده و باید نشان دهد اعتماد برانکو به او بی جهت نبوده است و این جدال می تواند نقش مهمی در این اتفاق داشته باشد.


 حسین ماهینی نیز بار دیگر توانسته نظر برانکو را در سمت چپ دفاعی به خود جلب کند و به مهره ثابت این تیم تبدیل شود تا بار دیگر ربیع‌خواه را نیمکت نشین کند. ماهینی با توجه به خصوصیات دفاعی بیشتر امروز کار دشواری برابر تاباتا خواهد داشت و باید جدال های تک به تک با این برزیلی فرصت طلب را به سود خود خاتمه دهد.


خط میانی پرسپولیس نیز با اضافه شدن وحید امیری به جمع کامیابی نیا، سروش رفیعی و محسن مسلمان دوندگی را در این بخش از زمین سرخپوشان افزایش خواهد داد و پرسپولیس و برانکو به پلان بیشتری برای باز شدن دروازه حریف با توجه به خصوصیات هجومی این بازیکن و البته ضربات تمام کننده او امیدوار است.


مهدی طارمی که اکنون با سه گل زده برترین گلزن پرسپولیس و شانس بزرگ آقای گلی این رقابت ها محسوب می‌شود به دنبال تداوم این روند در جدال های آسیایی خواهد بود و در کنار او علیپور با انگیزه بالای ناشی از شکسته شدن طلسم گلزنی اش برابر پیکان قرار دارد.


ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی،  حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، علی علیپور، وحید امیری و مهدی طارمی.

پیش بازی پرسپولیس و الریان قطر

پرسپولیس در دیداری حساس امروز به مصاف الریان می رود.

امروز در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و الریان قطر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.


پرسپولیس - الریان قطر/ هفته چهارم مرحله گروهی / گروه D

21 فروردین 1396 / ساعت 19

ورزشگاه آزادی تهران


پرسپولیس: پرسپولیس تهران عملکرد خوب خود را در سال جدید ادامه داد و حتی شکست مقابل صنعت نفت آبادان نیز مانع ادامه روند خوب آن ها برای قهرمانی نشد. سرخپوشان با پیروزی مقابل پیکان در یک قدمی قهرمانی قرار گرفتند و در صورتی که ماشین سازی را شکست دهند موفق می شوند قهرمان لیگ شانزدهم ایران شوند. اما عملکرد خوب پرسپولیس در لیگ قهرمانان رقم نخورد. 


شاگردان برانکو در 3 بازی موفق شدند یک برد، یک تساوی و یک باخت کسب کنند که تنها باخت آن ها نیز مقابل همین الریان رقم خورد، البته پرسپولیسی ها در این دیدار حملات زیادی داشتند اما روی ضد حملات نتیجه را واگذار کردند. پرسپولیس در بیست و شش بازی لیگ ایران فقط 10 گل خورده است اما در 3 بازی لیگ قهرمانان 6 گل دریافت کرده و موفق به ثبت کلین شیت نشده است. 


مهدی طارمی در لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی برای سرخپوشان داشته و توانسته 3 گل به ثمر برساند به همین دلیل امید اول گلزنی آن ها است. محسن مسلمان دیگر بازیکنی که است که در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس بازی های خوبی انجام داده است.


الریان قطر: الریان با هدایت مایکل لادروپ در رده سوم لیگ قطر پایین تر از لخویا و السد قرار دارند. رودریگو تاباتا، مهره کلیدی این تیم است که در بازی رفت نیز حسابی مقابل پرسپولیس درخشید. وی در آن دیدار 2 گل زد و یک گل را برای هم تیمی خود فراهم کرد. 


سباستین سوریا، مهاجم باتجربه آن ها دیگر بازیکنی است که می تواند برای پرسپولیس خطرساز شود. این بازی نقش تعیین کننده ای برای دو تیم دارد، در صورتی که پرسپولیس بازی را واگذار کند وضعیتش سخت خواهد شد. الریان هر زمان که در ایران با تیم های ایرانی بازی کرد، شکست خورده است. این تیم 5 بار به ایران آمده و در هر 5 بازی مقابل تیم های ایرانی تن به شکست داده است.

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان 21 فروردین + فیلم
پرسپولیس در بازی های قبلی خود در این تورنمنت با حساب 3 بر 2 الوحده را شکست داد و مقابل الهلال به تساوی 1 بر 1 رسیده بود. الریان نیز موفق شده بود الوحده را شکست دهد اما مقابل الهلال شکست خورده بود.
فیلم، نتیجه بازی پرسپولیس و الریان در لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: ورزش 3
فیلم، نتیجه بازی پرسپولیس و الریان در لیگ قهرمانان آسیا، بازی پرسپولیس الریان قطر امروز ( 21 فروردین 96 ) فیلم و عکس و نتیجه بازی، ساعت بازی امروز پرسپولیس با الریان قطر، نتیجه بازی پرسپولیس، خلاصه و نتیجه بازی پرسپولیس و الریان قطر دوشنبه 21 فروردین 96، پخش زنده بازی پرسپولیس و الریان قطر دوشنبه 96/01/21، نتیجه بازی پیروزی الریان قطر 21 فروردین 96، زمان ساعت دقیق بازی پرسپولیس و الریان (بازی برگشت)، بازی پرسپولیس - الریان قطر 1396/01/21، ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و الریان 21 فروردین 96 + نتیجه، نتیجه بازی پرسپولیس و الریان 21 فروردین + فیلم

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان 21 فروردین + فیلم

پرسپولیس-و-الریان
نتیجه بازی پرسپولیس و الریان قطر امروز بیست و یکم فروردین 96 در لیگ قهرمانان آسیا 2017 را به همراه فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و الریان در ...

فیلم، نتیجه بازی پرسپولیس و الریان در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-و-الریان
نتیجه بازی پرسپولیس و الریان قطر امروز بیست و یکم فروردین 96 در لیگ قهرمانان آسیا 2017 را به همراه فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و الریان در ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.