خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد
خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد

ساعت پخش و نتیجه بازی استقلال لوکوموتیو 23 اسفند 95 | دانلود گلها و خلاصه

ساعت پخش و نتیجه بازی استقلال لوکوموتیو 23 اسفند 95 |دانلود گلها و خلاصه بازی استقلال لوکوموتیو ازبکستان امروز ( 23 اسفند 95 ) تصاویر،فیلم و نتیجه بازی لوکوموتیو استقلال نتیجه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند 23 اسفند95,دانلود خلاصه بازی استقلال و لوکوموتیو  23 اسفند 95دانلود گلهای بازی استقلال با لوکوموتیو دوشنبه 23 اسفند 1395

ساعت پخش زنده بازی استقلال و لوکوموتیو ازبکستان 23 اسفند 95 | نتیجه و فیلم

بازی استقلال لوکوموتیو ازبکستان : تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه میزبان تیملوکوموتیو تاشکند در  لیگ  قهرمانان آسیاست.

کاوه رضایی بعد از شایعاتی که در مورد قهرش به گوش رسیده بود، هم اکنون کاملا آماده است و در تمرین امروز هم منصوریان را حسابی به گلزنی در این بازی امیدوار کرده است.

اما امید بعدی استقلال برای فتح دروازه لوکوموتیو علی قربانی است، بازیکنی که بدون حاشیه جلو می رود و بازیکن کاملا موثری در ترکیب استقلال است.

مهدی رحمتی مقابل لوکوموتیو ازبکستان

مهدی رحمتی امروز در نشست خبری پیش از بازی با لوکوموتیو اعلام کرد که بعد از بازی تمام بازیکنان در مورد اتفاقات روزهای اخیر صحبت خواهند کرد اما امروز بدون توجه به مسائل پیش آمده با انگیزه زیاد تمرینات خود را پیگیری کردند.

رحمتی که با ثبت 16 کیلین شیت بهترین آمار را در بین تمام دروازه بان های قاره آسیا درلیگ قهرمانان آسیا دارد، امیدوار است فردا بتواند با ثبت هفدهمین کلین شیت خود به تیمش در راه پیروزی در این بازی کمک کند. 

خلاصه و نتیجه بازی استقلال و لوکوموتیو 23 اسفند 1395

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نتیجه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند 23 اسفند 95 , دانلود خلاصه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند 23 اسفند 95 , دانلود گلهای بازی استقلال

000 64 بازی استقلال لوکوموتیو ازبکستان امروز ( 23 اسفند 95 ) تصاویر ، فیلم و نتیجه بازیتیم فوتبال استقلال در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ساعت 19  در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم لوکوموتیو تاشکند می‌رود. این آخرین بازی باشگاهیاستقلال در سال 95 است و آبی‌پوشان امیدوارند با حضور پرتعداد تماشاگران‌شان بتوانند دومین برد آسیایی خود را به دست بیاورند و ادامه صدرنشینی در آسیا را به هواداران‌شان عیدی بدهند.

نتیجه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند دوشنبه 23 اسفند 

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - نتیجه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند 23 اسفند 95 , دانلود خلاصه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند 23 اسفند 95 , دانلود گلهای بازی استقلال

استقلال در حال حاضر صدرنشین گروه است اما سه تیم دیگر هم سه امتیاز دارند. آبی‌پوشان با 4 گل زده بهترین خط حمله این گروه را تا امروز در اختیار دارند و ازبک‌ها نیز با دریافت یک گل نشان داده‌اند که خط دفاع مستحکمی دارند.

حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه می‌تواند از نظر روحی به بازیکنان استقلال کمک کند. آبی‌پوشان روی ضربات ایستگاهی و کرنر همیشه خطرساز هستند و چنین ضربه‌هایی برای آنها بوی گل می‌دهد.

شاگردان منصوریان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند با صدرنشینی به تعطیلات بروند هرچند بازیکنان استقلال نسبت به پرداخت نشدن به موقع مطالبات‌شان گلایه‌های زیادی دارند اما در زمین مسابقه به فکر دفاع از اعتبار فوتبال خودشان و استقلالو ایران هستند.

دیگر دیدار این گروه در امارات بین دو تیم الاهلی و التعاون عربستان ساعت 20 آغاز می‌شود.

خلاصه و نتیجه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند دوشنبه 23 

 نتیجه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند 23 اسفند 95 , دانلود خلاصه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند 23 اسفند 95 , دانلود گلهای بازی استقلال و .

داوران بازی استقلال – لوکوموتیو

اسامی داوران دیدار استقلال تهران و لوکوموتیو ازبکستان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.سومین دیدار استقلال از  گروه A سری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابرلوکوموتیو ازبکستان در حالی روز دوشنبه 23 اسفند از ساعت 199 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که داوران کره جنوبی قضاوت این بازی را بر عهده دارد.

داور وسط: کیم جونگ هیوک

کمک اول: یون کوانگیول

کمک دوم: کیم یوانگو

داور چهارم: علی ردا از لبنان

ساعت بازی استقلال و لوکوموتیو - آبلاکو

ساعت پخش زنده بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند ۲۳ اسفند ۹۵ | نتیجه و فیلم لوکوموتیو تاشکند پخش زنده از شبکه سه نتیجه و فیلمگلها و خلاصه بازی امروز  

نتیجه تصویری برای نتیجه بازی استقلال لوکوموتیوتاشکند ازبکستان

برنامه استقلال با لوکوموتیو ازبکستان

تیم فوتبال استقلال برای بازی با لوکوموتیو فردا آخرین تمرین خود را در زمین اصلی آزادی برگزار می کند.

جلسه هماهنگی بازی استقلال- لوکوموتیو ساعت 15 برگزار می شود و قرار است در این جلسه نصرالله عبداللهی و مدیر رسانه ای استقلال شرکت کنند تا کارهای هماهنگی را پیش از این بازی انجام بدهند.

بازی استقلال لوکوموتیو ازبکستان امروز ( 23 اسفند 95 )

دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ – ساعت ۱۹:۰۰. لیگ قهرمانان آسیا : استقلال – لوکوموتیو تاشکند. پخش زنده از شبکه سه. نتیجه و فیلم گلها وخلاصه بازی امروز استقلال و 

 همچنین نشست خبری سرمربیان دو تیم ساعت 16 و 16:30 برگزار می شود و منصوریان قرار است از ساعت 16:30 پاسخ خبرنگاران را بدهد و احتمالا در مورد اعتصاب بازیکنان تیمش صحبت های جالبی را به زبان بیاورد. آخرین تمرین استقلال پیش از بازی بالوکوموتیو از ساعت 17:30 و آخرین تمرین لوکوموتیو از ساعت 19 در زمین اصلی استادیوم آزادی آغاز خواهد شد.

اخرین تمرین استقلال قبل بازی با لوکوموتیو 23 اسفند 95

بازیکنان استقلال امروز بدون توجه به شایعات روزهای اخیر تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و همگی برای بازی با لوکوموتیو آماده هستند.


کاوه رضایی هم که امروز شایعاتی در مورد قهرش به وجود آمده بود، امروز به طور کامل در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


خلاصه و نتیجه بازی استقلال و لوکوموتیو دوشنبه 23/12/95

خلاصه و نتیجه بازی استقلال و لوکوموتیو تاشکند دوشنبه 23 اسفند 95 تاشکند دوشنبه 23 اسفند 95 گلهای بازی استقلال ولوکوموتیو تاشکند - لیگ قهرمانان آسیا 2017.  خلاصه و نتیجه بازی  لوکوموتیو ازبسکتان و استقلال 23 اسفند ماه 1395

ساعت پخش و نتیجه بازی استقلال لوکوموتیو 23 اسفند 95

، استقلال، لوکوموتیو، ل، ، ، نتیجه بازی استقلال با، ، دانلود گل های استقلال لوکوموتیو،
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.