خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد
خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد

پرسپولیس و پدیده مشهد | 30 فروردین 96 | نتیجه و فیلم جشن قهرمانی

و اینک جشن قهرمانی...

نتیجه : پرسپولیس 4 - پدیده 0

دانلود گل کامیابی نیا(گل اول پرسپولیس)


دانلود گل علیپور به پدیده(گل دوم پرسپولیس)


دانلود گل مهدی طارمی به پدیده(گل سوم)

پرسپولیس جشن قهرمانی خود را با برتری چهار گله و رسیدن به تمام رکوردهای فصل برگزار کرد، طارمی به صدر گلزنان رفت، رکورد امتیاز شکسته شد و آنها برترین خط هجومی لیگ شدند.

 پرسپولیس با کسب عنوان زودهنگام قهرمانی در لیگ شانزدهم، در جدال خانگی هفته بیست و هشتم برای برپایی جشن قهرمانی مهیا شده است. آنها پدیده مشهد را پیش روی خود می‌بینند و البته در انتظار پایان مسابقه برای برپایی جشن بعد از 9 سال دوری از عنوان قهرمانی


.

دانلود طرح موزائیکی زیبای هواداران پرسپولیس به مناسبت قهرمانی


علی پروین، احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودی، محمد پنجعلی، هانی نوروزی، حبیب کاشانی از جمله نفراتی هستند که در مهمانی قهرمانی سرخپوشان حضور یافته اند.

 

استادیوم آزادی                 تماشاگر: بیش از هشتاد هزار نفر

 


داوران: شاهین حاج بابایی    کمک داوران: رحیم شاهین و ایوب غلامزاده


 

پرسپولیس:

 علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، حسین ماهینی، وحید امیری، سامان نریمان جهان، کمال کامیابی نیا، علی علیپور و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 


پدیده مشهد:

 مجتبی روشنگر، وارزدات هارویان، محسن حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، حسن جعفری، محسن یوسفی، میلاد کمندانی، معین عباسیان، حسین زامهران، اکبر ایمانی و حسین مهربان

سرمربی: رضا مهاجری

 


 

شرح گل:

 پرسپولیس 1 پدیده مشهد 0: ( دقیقه 50، کمال کامیابی نیا): ارسال از سوی سروش رفیعی با ضربه سر طارمی به تیرک دروازه برخورد کرد و در آستانه دروازه خالی این کامیابی نیا بود که دروازه حریف را گشود و گل اول را به نام پرسپولیس کرد.

پرسپولیس 2 پدیده 0: ( دقیقه 68، علی علیپور): مهاجم سرخپوشان که در هفته های پایانی موتور گلزنی اش روشن شده توانست ضربه ناقص فرشاد احمدزاده را در آستانه دروازه خالی به گل دوم تیمش تبدیل کند.

 پرسپولیس 3 پدیده 0: ( مهدی طارمی، دقیقه 70): پایان فرصت سوزی های مهدی طارمی با فرار از پاس عمقی که سروش نصیبش کرده بود و در آستانه دروازه حریف با ضربه ای زمینی گل سوم سرخپوشان را رقم زد.

پرسپولیس 4 پدیده 0: ( دقیقه 90، فرشاد احمدزاده): روی ضد حمله سروش رفیعی در آستانه دروازه خالی این فرشاد احمدزاده بود که ابتدا ضربه اش را به روشنگر کوبید و در ادامه ضربه برگشتی را به سادگی با سر وارد دروازه خالی کرد.



نکته: 

* بازیکنان پرسپولیس پیش از گرم کردن به دور زمین دویدند و جشن قهرمانی خود را با هواداران برگزار کردند.
* در حالی که قرار بود محمد انصاری در این بازی نیمکت نشین شود او اعلام آمادگی کرد مشکلی برای حضور در زمین ندارد تا در آخرین لحظه ترکیب این تیم دچار تغییر شود.
* بوژیدار رادوشوویچ، شهاب کرمی، حامد آقایی، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع خواه، محمد امین آرام طبع، رضا کرملاچعب، احسان علوان زاده و حمیدرضا طاهرخانی نیمکت نشینان پرسپولیس در این جدال هستند.
* محسن مسلمان که در این دیدار به دلیل محرومیت غایب است در استادیوم حضور یافته تا در جشن قهرمانی پایان بازی شرکت داشته باشد.
* پیش از شروع بازی از جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل آمد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.